Jump to content

Demande de la liste des codages PCM concernant la fonction palette sur Autorun

---
 Share

Recommended Posts

Bonjour,

J aimerais que vous me fournissez la liste des differentes formules PCM concernant la fonction palette sur Autorun.

J ai à ma connaissance uniquement les trois ci-dessous :

getRecordHead("palletlocationnumber")

getRecordHead("firstpalletlocationnumber")

getRecordHead("lastpalletlocationnumber")

J aimerais savoir également, si elle existe, la formule qui permets de savoir quelle(s) case(s) d une palette sont désactivé ?

Par ex sur l image 1 : la case 1 et 2

image.png.f4cd55dadd96cfd2ed55692194ebab08.png

-----------------------------------

Par exemple sur l'image 2 : la case 1 et 5 (j'ai des cas specifiques ou je ne vais pas decocher les cases de maniere chronologique suite à des remesures precises).

image.png.0e4dd51cfbd3a1cd9d633ea659e73554.png

Thank you 

Any reason for knowing that? When i've dealt with those records it was for a condition of a parking place after measurement to occur only on last measured part and it's not depending on the highest number.

Calypso knows what pallet position is stored in "lastpalletlocationnumber" and you just compare actual "palletlocationnumber" with it.

tough one to find in PCM but Im sure a few wizards here in the forum could probably dig it up, I think I was close.

Anyway if you .arn file is saved, you possibly could read it as it opens with notepad, for example I made a 4x1 palette and selected only 1,2& 4 ..

you would need clever PCM to read this file... I'll see if I can whip something up that will work.

image.png.6b4cee290cb1a95dc0385fa485d7ab28.png

Share

• Create New...